Reklamacije
Pravilnik o reklamaciji
Uočene manjkavosti (nesaobraznosti), nedostaci na robi, nedostatak uputstva za montažu, moraju da se prijave odmah, prilikom primopredaje, odnosno isporuke robe. Naime, uz svaku isporuku prodavac dostavlja kupcu dokument o otpremi – Otpremnicu, sa overom i potpisom lica koje je izdalo robu, a kupac je dužan da odmah i bez odlaganja utvrdi ispravnost proizvoda i da o vidljivim oštećenjima i nedostacima odmah obavesti prodavca i to tako što će, uz potpisanu otpremnicu, eventualne primedbe – reklamacije na kvalitet proizvoda ili oštećenja proizvoda prilikom transporta, upisati u zapisnik prilikom primopredaje proizvoda, a koji će potpisati kupac i vozač kao ovlašćeno lice prodavca. Ako kupac ne stavi reklamaciju u pomenutom smislu, dužan je da potpiše Otpremnicu, čime potvrđuje da nema primedbi i da je primio robu u ispravnom stanju.
Ne smatra se manjkavošću ili nedostatkom na robi koja se javlja tokom redovne upotrebe samog artikla, a odnosi se na promene u strukturi materijala koja je uobičajena protekom određenog vremena i uobičajenog načina korišćenja.
Skrivene mane kupac može reklamirati lično u salonu gde je kupio proizvod, telefonskim putem, pisanim putem na adresu prodavca, elektronskim putem na mejl adresu, odnosno na trajnom nosaču zapisa, uz sačinjavanje odgovarajućeg zapisnika o istim, i prilaganjem računa, kopije računa, dokaza o prijemu pošiljke, otpremnice i sl. o kupovini proizvoda koji mora sadržavati datum kupovine. Prodavac je dužan da vodi evidenciju primljenih reklamacija.
Evidencija o primljenim reklamacijama sadrži naročito podatke o podnosiocu i datumu reklamacije, podatke o robi, kratkom opisu nesaobraznosti i zahtevu iz reklamacije, datumu izdavanja potvrde o prijemu reklamacije, načinu i datumu rešavanja reklamacije, kao i informaciju o produžavanju roka za rešavanje reklamacije.
Prodavac nije u obavezi da usvoji reklamaciju koju kupac ulaže zbog dezena, jer se sa istim kupac upoznao na mestu prodaje, kao ni zbog dimenzija proizvoda, jer su dimenzije svakog proizvoda kao i opis proizvoda navedeni i prikazani uz proizvod, eksponat, uzorak ili model na prodajnom mestu.
Način i postupak rešavanja reklamacija kupaca detaljno je utvrđen u Obaveštenju o načinu i mestu prijema reklamacija i Proceduri za rešavanja istih, koje je istaknuto na vidnom mestu na pultu u prodajnom objektu prodavca, a u skladu sa propisanim zakonom, odnosno na sajtu prodavca za kupce u elektronskoj prodavnici.
Prodaja izloženih eksponata vrši se u viđenom stanju, a kupac je unapred upoznat sa eventualnim oštećenjima na eksponatu i isto je u potpunosti prihvatio zaključenjem kupoprodajnog ugovora, zbog čega prodavac neće odgovarati za nesaobraznosti sa kojima je upoznao kupca, jer je kupac unapred upoznat sa eventuanim oštećenjima na eksponatu i isto je u potpunosti prihvatio zaključenjem kupoprodajnog ugovora.
Kako da podnesete reklamaciju?
Reklamaciju možete podneti:
putem e-mail adrese: office@keramikajovanovic.rs
telefonom: +381 23 564 564
popunjavanjem reklamacionog zapisnika (kupovina putem web shop-a) koji možete dostaviti elektronski ili poštom.
Prilikom podnošenja reklamacije potrebno je priložiti kopiju računa ili drugi dokaz o kupovini (slip, potvrda e-mailom i sl.).
Povrat robe
Rok u kome kupac može da izvrši zamenu viška robe nekom drugom robom iz asortimana je 30 dana od datuma prometa.
Zamena komadne robe je moguća samo ukoliko je roba u originalnoj ambalaži i bez tragova korišćenja ili oštećenja.
Zamena originalnih neotpakovanih paketa keramičkih pločica je moguća samo ukoliko na zalihama i dalje postoji ista oznaka kalibra i nijanse paketa koji se vraćaju.
Zamena akcijske robe po gore navedenim uslovima je moguća samo za vreme trajanja akcije.
Uslov je da za vrednost vraćene robe kupac preuzme drugu robu od prodavca, pri čemu nema vraćanja novca kupcu. U slučaju povrata prihvaćenog od strane prodavca, vrši se storniranje računa, a nastali troškovi se stavljaju na teret kupcu.
Isključivo je pravo prodavca da odlučuje o prihvatanju povrata robe.
Povraćaj sredstava
Pravo na povraćaj novca
Ukoliko kupac ostvaruje pravo na povraćaj novčanih sredstava (u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača ili drugim osnovom), obavezan je da kontaktira Prodavca putem kontakt telefona navedenog na internet stranici ili slanjem zahteva na zvaničnu imejl adresu internet prodavnice.
U zahtevu za povraćaj sredstava kupac je dužan da dostavi sledeće podatke:
– broj računa/otpremnice
– broj svog dinarskog tekućeg računa
– naziv banke u kojoj je otvoren navedeni račun
Po prijemu kompletnih podataka, Prodavac će kreirati neophodnu dokumentaciju i obavestiti kupca o daljem toku procedure. Dokumentacija će biti dostavljena na imejl adresu koju je kupac naveo prilikom kreiranja porudžbine.
Povraćaj novčanih sredstava se vrši isključivo na dinarski tekući račun kupca i nije moguće izvršiti povraćaj u gotovini putem kurirske službe.
U slučaju da je kupac izvršio plaćanje platnom karticom (Visa, MasterCard, Maestro), delimično ili u celosti, bez obzira na razlog povraćaja, Keramika Jovanović je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem istog metoda plaćanja. To znači da će banka, na zahtev Prodavca, obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Važno: Kupac ne može slati artikle za povraćaj bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterom internet prodavnice. Slanje pošiljke na adresu navedenu na računu ili otpremnici bez prethodnog odobrenja nije dozvoljeno. Svaki paket poslat bez najave biće vraćen pošiljaocu, o njegovom trošku.
Želim da vratim proizvod jer nisam zadovoljan
Rok za prijavu: do 14 dana (troškove vraćanja paketa snosi kupac)
Odustanak od kupovine – DETALJNIJE
Ukoliko niste zadovoljni proizvodom, u roku od 14 dana od dana prijema paketa, proizvod možete vratiti ili zameniti za drugi.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Keramika Jovanović je uu obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Žalbe
„Keramika Jovanović“ poštuje važeći Zakon o zaštiti potrošača. Žalbe i reklamacije se mogu podnositi na elektronsku adresu: office@keramikajovanovic.rs ili redovnom poštom na adresu „Keramika Jovanović“ DOO Zrenjanin, Kralja Petra Prvog 6, 23000 Zrenjanin, sa naznakom „za maloprodaju“.
Sporovi
„Keramika Jovanović“ učiniće sve što je u njenoj moći u cilju sporazumnog rešavanja svih sporova.
Ukoliko sporove nije moguće rešiti sporazumno, za sve sporove iz ugovora, nadležni su merodavni sudovi Republike pri čemu se mesna nadležnost suda utvrđuje po mestu sedišta tuženog.
Budite u toku sa našim najnovijim akcijskim ponudama
Prijavite se za naš newsletter i osigurajte sebi pristup najnovijim promocijama direktno u vaš inbox. Ne propustite priliku da uštedite i obradujete sebe ili voljene. Prijavite se danas i budite korak ispred svih!