Искуство задовољног купца

Искуство задовољног купца

Растојање од почетне пројекције, “бити купац”, а сви смо ми врло често и радо купци, до стања “бити задовољан”, а мало је таквих, врло често је немогућа мисија… Од оног имам идеју, како би моје купатило требало да изгледа, али баш не знам како да Вам то сад практично дочарам, па до снисходљивог погледа продавца којем баш и није јасно, а таквих случајева недоумице од идеје до финалне реализације, има бар неколико дневно…

Iskustvo Zadovoljnog Kupca Blog Keramika Jovanovic Naslovna

Да бих избегао непријатност трендова недоумице и личне нестручности у објашњавању сопствених замисли, одлучио сам се, за “џокер” решење, поуздање у стручну помоћ оних који се тиме баве и вапе да им верујете на реч, јер имају сигурност, нуде одговорно увек најбоље решење.

Iskustvo Zadovoljnog Kupca Blog Keramika Jovanovic 01

Сажимање сопствених замисли и стручни консалтинг запослених, ефектним двокораком, у кошаркашком жаргону казано, а кошарка је ових дана баш у тренду, дошао сам до Kинеског зида, енергије и снаге позитивних вибрација… Моја одлука да се препустим заносу сигурности у комуникацији са стручњацима из компаније “Kерамика Јовановић”, показала се као врло ефикасна, “тројка” плус додатно бацање, а то је симболично, надоградња моје основне идеје, финесама које значе, улепшали су ми дан, али дефинитивно и моје купатило, које има нови “look” и буди осећај лагодности, комфора и потпирује размишљање да грешке није било ни у најави. Једном речи задовољство, управо због љубазности стручних људи, пре свега да саслушају опширну и нестручну причу о мојој основној идеји, а онда и њихове благе, умерене корекције и стручне обсервације, уз допуштање да машта и креација, у глави задовољног купца, одраде свој посао, пређе своју путању, без великих аосцилација и нелагодности грешака, које скупо коштају.

Iskustvo Zadovoljnog Kupca Blog Keramika Jovanovic 02

Из стања потпног задовољства, родила се идеја како решити под у кухињи, на тераси, уз бројне финансијске погодности, тако да задовољни купац, уз степен умилног осећаја, има неодољиву потребу да напише блог, препоручи компанију пријатељима…

Отуда и ово писаније, које није рекламни памфлет, него искрена препорука, ако имате било какву дилему, жељу, а баш и нисте способни речима да је пресликате у реални свет простора продајног салона. Салони Kерамике Јовановић, ако нешто и немају што је била Ваша првобитна замисао, имају и увек нуде стручни компромис, за добробит осећаја задовољства, које, наравно, нема цену…

Iskustvo Zadovoljnog Kupca Blog Keramika Jovanovic

Због тога проверите истинитост ових речи, уверићете се да осећај задовољства приликом опремања Ваше куће, стана, локала, пословног простора, баш стоји…

Затвори