Iskustvo zadovoljnog kupca

Rastojanje od početne projekcije, “biti kupac”, a svi smo mi vrlo često i rado kupci, do stanja “biti zadovoljan”, a malo je takvih, vrlo često je nemoguća misija… Od onog imam ideju, kako bi moje kupatilo trebalo da izgleda, ali baš ne znam kako da Vam to sad praktično dočaram, pa do snishodljivog pogleda prodavca kojem baš i nije jasno, a takvih slučajeva nedoumice od ideje do finalne realizacije, ima bar nekoliko dnevno…

Iskustvo Zadovoljnog Kupca Blog Keramika Jovanovic Naslovna

Da bih izbegao neprijatnost trendova nedoumice i lične nestručnosti u objašnjavanju sopstvenih zamisli, odlučio sam se, za “džoker” rešenje, pouzdanje u stručnu pomoć onih koji se time bave i vape da im verujete na reč, jer imaju sigurnost, nude odgovorno uvek najbolje rešenje.

Iskustvo Zadovoljnog Kupca Blog Keramika Jovanovic 01

Sažimanje sopstvenih zamisli i stručni konsalting zaposlenih, efektnim dvokorakom, u košarkaškom žargonu kazano, a košarka je ovih dana baš u trendu, došao sam do Kineskog zida, energije i snage pozitivnih vibracija… Moja odluka da se prepustim zanosu sigurnosti u komunikaciji sa stručnjacima iz kompanije “Keramika Jovanović”, pokazala se kao vrlo efikasna, “trojka” plus dodatno bacanje, a to je simbolično, nadogradnja moje osnovne ideje, finesama koje znače, ulepšali su mi dan, ali definitivno i moje kupatilo, koje ima novi “look” i budi osećaj lagodnosti, komfora i potpiruje razmišljanje da greške nije bilo ni u najavi. Jednom reči zadovoljstvo, upravo zbog ljubaznosti stručnih ljudi, pre svega da saslušaju opširnu i nestručnu priču o mojoj osnovnoj ideji, a onda i njihove blage, umerene korekcije i stručne observacije, uz dopuštanje da mašta i kreacija, u glavi zadovoljnog kupca, odrade svoj posao, pređe svoju putanju, bez velikih aoscilacija i nelagodnosti grešaka, koje skupo koštaju.

Iskustvo Zadovoljnog Kupca Blog Keramika Jovanovic 02

Iz stanja potpnog zadovoljstva, rodila se ideja kako rešiti pod u kuhinji, na terasi, uz brojne finansijske pogodnosti, tako da zadovoljni kupac, uz stepen umilnog osećaja, ima neodoljivu potrebu da napiše blog, preporuči kompaniju prijateljima…

Otuda i ovo pisanije, koje nije reklamni pamflet, nego iskrena preporuka, ako imate bilo kakvu dilemu, želju, a baš i niste sposobni rečima da je preslikate u realni svet prostora prodajnog salona. Saloni Keramike Jovanović, ako nešto i nemaju što je bila Vaša prvobitna zamisao, imaju i uvek nude stručni kompromis, za dobrobit osećaja zadovoljstva, koje, naravno, nema cenu…

Iskustvo Zadovoljnog Kupca Blog Keramika Jovanovic

Zbog toga proverite istinitost ovih reči, uverićete se da osećaj zadovoljstva prilikom opremanja Vaše kuće, stana, lokala, poslovnog prostora, baš stoji…

Slični članci