Cesto Postavljana Pitanja Keramika Jovanovic

Često postavljana pitanja

Lokacije i kontakti salona se nalaze na našoj kontakt stranici.

Radno vreme salona je od 8.00 do 20.00 časova radnim danima, a subotom od 8.00 do 15.00 časova. Salon u Kikindi je radnim danima otvoren do 18.00 časova. Prazničnim danima – ukoliko je državni praznik saloni ne rade ili drugog dana praznika rade skraćenim radnim vremenom i to od 8.00 do 15.00 časova, ali je za to najbolje se raspitati putem poruke ili poziva.

Za pravilno postavljanje pločica najbolje je obratiti se kvalifikovanom licu, a sa naše strane, svojim kupcima, obezbedili smo kratke i praktične savete u vezi postavljanja i održavanja keramičkih pločica koje možete pogledati ovde.

Ukoliko nas kontaktirate porukom radi prosleđivanja cene navedenog artikla – u cenu nije uračunata cena ugradnje. Ugradnja se naplaćuje (izlazak na teren, montaža i popravka) po zvaničnom cenovniku preduzeća.

Na svakom izloženom artiklu u salonu je vidno postavljena deklaracija gde se među podacima nalazi i zemlja porekla.

Naravno! U regionu imamo dosta razvijenu mrežu VP kupaca kod kojih se mogu pronaći većim delom artikli iz našeg asortimana. Potrebno je da nas kontaktirate porukom i vrlo rado ćemo vam poslati lokacije i kontakt podatke ovih salona/objekata.

Ukoliko ste nakon preuzimanja proizvoda ustanovili da postoji razlog za podnošenje reklamacije, istu možete da izjavitena nekoliko načina:
- Usmeno na prodajnom mestu gde je roba kupljena
-Pisanim putem na adresu prodajnog mesta ili na adresu direkcije kompanije
- Pozivom na broj telefona 023/563 – 396
- Elektronskim putem na e-mail: office@keramikajovanovic.rs.

U opisu proizvoda naznačene su sve moguće dimenzije.

Na sajtu postoji dugme za pretragu i dovoljno je upisati jednu ključnu reč i kao rezultat će se pojaviti svi pronađeni artikli koji sadrže datu reč. Odabirom određenog artikla dobijate sve opise koji karakterišu isti, a u oznakama tog artikla takođe je sadržana određena ključna reč čijim odabirom možete dobiti sve artikle po toj reči (serija pločica, proizvođač, boja i slično).

U opisu artikala dati su svi podaci o materijalu od kojeg je isti sačinjen. Ukoliko slučajno taj podatak postoji možete nas kontaktirati porukom i poslati naziv ili šifru artikla (sa sajta) i vrlo rado ćemo vam poslati sve informacije o artiklu koje su nam dostupne.

Za sada se roba ne šalje preko kurirskih službi zbog mogućeg oštećenja i garancije.

Objavama na društvenim mrežama ne praktikujemo da uvek naznačimo mesto primene pločica, ali se do ovog podatka može doći ukoliko se pošalje pitanje porukom ili ispod same objave.

Kada kao kupac potražujete artikle po akcijskim cenama ili sa najnižom cenom najbolje je u tom slučaju kontaktirati najbliži salon jer često pojedini saloni imaju zalihe nekurentne robe čije su cene mnogo niže od redovnih artikala iz asortimana.

Ukoliko kupac nije u mogućnosti da sam preveze kupljenu robu u našem maloprodajnom objektu moguće je da se ista preveze do odredišta i našim prevoznim sredstvima. Ova isporuka je besplatna pod uslovom da je iznos kupovine iznad 35.000,00 dinara i do 20km udaljenosti. U suprotnom se prevoz naplaćuje 100,00 dinara pređeni kilometar. Montaža se takođe naplaćuje po zvaničnom cenovniku. Izlazak na teren (Novi Sad i Kragujevac do 20km) je 1.000,00 dinara. Izlazak na teren preko 20km (unutrašnjost) je 50,00 dinara/km i naplaćuje se u jednom pravcu. Radni sat servisera je 1.000,00 dinara, a radni sat na montaži se naplaćuje 3.000,00 dinara. Za naplaćene usluge kupac dobija fiskalni račun.

Prilikom podnošenja reklamacije potrebno je da trgovcu dostavite račun na uvid ili drugi dokaz o kupovini (kopija računa, slip i slično). Prodavac je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija i izda reklamacioni list. Prodavac je dužan da najkasnije u roku od osam radnih dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošači na izjavljenu reklamaciju. Rok za rešavanje reklamacije ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije.