Cesto Postavljana Pitanja Keramika Jovanovic

Често постављана питања

  • Локација – где се одређени, презентован, артикал може купити?

Локације и контакти салона се налазе на нашој контакт страници.

  • Радно време салона – викендом и празничним данима

Радно време салона је од 8.00 до 20.00 часова радним данима, а суботом од 8.00 до 15.00 часова. Салон у Кикинди је радним данима отворен до 18.00 часова. Празничним данима – уколико је државни празник салони не раде или другог дана празника раде скраћеним радним временом и то од 8.00 до 15.00 часова, али је за то најбоље се распитати путем поруке или позива.

  • Занатски радови – постављање плочица

За правилно постављање плочица најбоље је обратити се квалификованом лицу, а са наше стране, својим купцима, обезбедили смо кратке и практичне савете у вези постављања и одржавања керамичких плочица које можете погледати овде.

  • Да ли је прослеђена цена са уградњом или без?

Уколико нас контактирате поруком ради прослеђивања цене наведеног артикла – у цену није урачуната цена уградње. Уградња се наплаћује (излазак на терен, монтажа и поправка) по званичном ценовнику предузећа.

  • Да ли су артикли увозни (из Кине) или домаће производње?

На сваком изложеном артиклу у салону је видно постављена декларација где се међу подацима налази и земља порекла.

  • Да ли се наши производи могу пронаћи у одређеном граду, а у којем немамо наш салон и где?

Наравно! У региону имамо доста развијену мрежу ВП купаца код којих се могу пронаћи већим делом артикли из нашег асортимана. Потребно је да нас контактирате поруком и врло радо ћемо вам послати локације и контакт податке ових салона/објеката.

  • Право на рекламацију и начин подношења исте?

Уколико сте након преузимања производа установили да постоји разлог за подношење рекламације, исту можете да изјавитена неколико начина:
- Усмено на продајном месту где је роба купљена
-Писаним путем на адресу продајног места или на адресу дирекције компаније
- Позивом на број телефона 023/563 – 396
- Електронским путем на e-mail: office@keramikajovanovic.rs.

  • Да ли се одређени артикал може пронаћи и у другим димензијама (каде, туш кабине,...)?

У опису производа назначене су све могуће димензије.

  • Детаљнији опис артикла (димензије) који је приказан на посту

На сајту постоји дугме за претрагу и довољно је уписати једну кључну реч и као резултат ће се појавити сви пронађени артикли који садрже дату реч. Одабиром одређеног артикла добијате све описе који карактеришу исти, а у ознакама тог артикла такође је садржана одређена кључна реч чијим одабиром можете добити све артикле по тој речи (серија плочица, произвођач, боја и слично).

  • Појашњење о материјалу презентованог артикла (умиваоник, плочице, купатилски намештај

У опису артикала дати су сви подаци о материјалу од којег је исти сачињен. Уколико случајно тај податак постоји можете нас контактирати поруком и послати назив или шифру артикла (са сајта) и врло радо ћемо вам послати све информације о артиклу које су нам доступне.

  • Да ли робу шаљемо поштом (курирском службом)?

За сада се роба не шаље преко курирских служби због могућег оштећења и гаранције.

  • Која је примена презентованих плочица – унутрашње или спољне, зидне или подне?

Објавама на друштвеним мрежама не практикујемо да увек назначимо место примене плочица, али се до овог податка може доћи уколико се пошаље питање поруком или испод саме објаве.

  • Да ли имамо поред постојеће акције још неке производе са акцијском ценом?

Када као купац потражујете артикле по акцијским ценама или са најнижом ценом најбоље је у том случају контактирати најближи салон јер често поједини салони имају залихе некурентне робе чије су цене много ниже од редовних артикала из асортимана.

  • Да ли ми вршимо и испоруку и монтажу?

Уколико купац није у могућности да сам превезе купљену робу у нашем малопродајном објекту могуће је да се иста превезе до одредишта и нашим превозним средствима. Ова испорука је бесплатна под условом да је износ куповине изнад 35.000,00 динара и до 20км удаљености. У супротном се превоз наплаћује 100,00 динара пређени километар. Монтажа се такође наплаћује по званичном ценовнику. Излазак на терен (Нови Сад и Крагујевац до 20км) је 1.000,00 динара. Излазак на терен преко 20км (унутрашњост) је 50,00 динара/км и наплаћује се у једном правцу. Радни сат сервисера је 1.000,00 динара, а радни сат на монтажи се наплаћује 3.000,00 динара. За наплаћене услуге купац добија фискални рачун.

Приликом подношења рекламације потребно је да трговцу доставите рачун на увид или други доказ о куповини (копија рачуна, слип и слично). Продавац је дужан да потрошачу изда писану потврду или електронским путем потврди пријем рекламације, односно саопшти број под којим је заведена његова рекламација у евиденцији примљених рекламација и изда рекламациони лист. Продавац је дужан да најкасније у року од осам радних дана од дана пријема рекламације, писаним или електронским путем одговори потрошачи на изјављену рекламацију. Рок за решавање рекламације не може да буде дужи од 15 дана, односно 30 дана за техничку робу и намештај, од дана подношења рекламације.

Затвори